Just saying.

För er som inte lagt märke till att jag tagit bort min Facebook läser det antingen här. eller så får dom leva vidare med att inte veta helt enkelt haha.
jag tog bort den för att jag slösar för mycket tid på det. och för att jag vill ha lite privat liv. alltså om någon vill ha tag i mig eller vill visa mig nått eller så, så får dom höra av sig till min telefon. jag har faktiskt tröttnat på fb lite grann, samma statusar, samma folk som uppdaterar. jag kommer ta tillbaka min fb, jag vet inte när. men jag vet att jag kommer det. men vill vara ifrån det ett tag. för jag kunde ju faktiskt leva utan det när jag inte visste att det fanns :)
aja, nu vet ni som läser det här att jag inte har någon facebook kvar iaf.
byyyyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0