FU!

tror inte att en ända sak har gått bra idag. allt har verkligen gått åt helvete. har vart skit irriterad och fått ont på konstiga ställen. morgonen gick skit bra. jag var lite trött. men jag var gladare än vanligt på spårvagnen till skolan, men ju mer tiden gick desto mer irriterad vart jag. men iaf, har fått reda på att vi har prov i uppsättningar nästa vecka, och veckan där på. och mitt matteprov som jag misssa ska jag göra nu innan jullovet i stället för i januari. alltså betyder det att jag mååste jobba på två olika ställen i boken. jag vet inte ens vad jag gör på lektionerna ist för att jobba? fuck that. jaja, jag är förtfatande irriterad as hell. så ska lägga mig tidigt ikväll. justee, min telefon är trasig oxå, så ni kan inte höra av er till mig. och jag saknar fb lite med, men tänker inte ta tillbaka det än! ;D
iaf, godnattttttttttt!!!                      VILL SOVA MED MIN BEBIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SDSDGJWEOGRKKPBGJPVXCÖSMX :WRJFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jonnus

vem är din bebis?

2011-11-23 @ 15:12:12
Postat av: jonnis

om du träffar din syster lite oftare så kanske du får reda på det ;) du är aldrig hemma när jag är hos pappa, bara nina :(

2011-11-23 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0