shululu!

jag vet att jag inte har bloggat på hundra år. men aa lika bra. har faktiskt inte tid! haha låter som att jag är superupptagen. men det är jag ju med. har fullt upp med att åka räkmacka genom hela livet. GÖTT! :)
har vart och pratat lite mer om jobbet idag. det kommer bli as najs när vi väl drar igång tror jag!! :D
och nu är det fan sommar alltså! eller så kanske man inte ska säga, för då kommer ju snön..
iaf så sov josse och valle hos mig inatt. myys! och nu har josse åkt till lkpg igen :( det är sjuuukt vad tiden går fort när hon är i nkpg. sen så fort hon åker så går den skit sakta! :O
vi ska ta min moppe och åka från mantorp och till nkpg så snart som möjligt haha! ae nu ska jag titta på film.
BAJS BAJS!!
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0