heeeeeeeeeeeeej!!!!!

har precis vaknat. eller det var ett tag sen men är fortfarande trötter..
idag ska mamma och jag till mantorp/mjölby för att min älskade mormor fyller år. :)
och jag hoppas till tusen att min älskade bassie ska följa med mig hem i några dagar. saknar han sååååååååååååååååååååååååååå mycket.. om inte mer :D okej tråkigt med blogg. men josse sa att jag skulle börja igen så får la lyssna på henne, buuhuu ;(
all min bruna fina färg har försvunnit med!! attans. så vet inte om jag ska sola upp mina pengar eller köpa kläder... sånt som märks kanske :) nu ska jag fan sova lite till råå. skriver om några dagar igen haha!
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0