mys dagar med mamma!

igår va jag mamma och håkan på bio. vi såg i rymden har man inga känslor. sjuuuuuuuuukt bra! påminner lite om kenny starfighter, men det är nog för att han som spelar "tönt" där är huvudrollen i filmen.
idag har jag tvingat med mamma till New Yoker. mohahahha! :D
här kommer bilder från det.
<3
trosor 35:-     armband 69:- och 45:-
blus 169:-
samma.
sjkorta 139:-
samma.
t-shirt 99:- mamma köpte också en sån ;)
topp 179:- (fick ingen bra bild fram ifrån)
tunika 179:-
samma.
tack för dom här dagarna mamma!
inatt sover jag här igen. nu kom ted på besök, jippi! :D:D <333
nu ska jag äta, sen ska jag titta på kenny starfighter sen ska jag sova. och imorn åker vi till skolan :)
juste jag har fått silvershampoo av ted med :D tack tack :) men nu är jag AS hungrig. puusss hörs imorn i skolan ;)
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0