tidsfördriv.

Var kommer du ifrån? mtorp
Heter? jonna
Har du en katt? japp
När fyller du år? 11 aprl
Jag samlar på? bmw haha, nejdå
Gröna eller röda äpplen?  green
Ringer du någon när du är arg/ledsen? oftast
Vilken tid gick du upp idag?14,15 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt? nää
Har du sovit ensam inatt? aa
Har du strumpor på dig nu? nejfan
Hur svarar du i telefon? aa?
Vad ska du göra ikväll? fira
Vad ska du göra imorgon? fira
Var vill du bo när du blir stor? brazil
Vad vill du bli när du blir stor? dagisfröken
Är det okej att gråta? ja ?
När grät du senast? nån vecka sen?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar !!
Laddar du ner musik och filmer från internet? Det kan hända
Skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlans och shoppa
Bär du glasögon eller linser? jag borde
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Blondin? mm
Har du tatuering? ja
Vill du gifta dig? ärligt så är jag inte säker längre.
Vill du ha barn? mm
Solar du ofta? händer att jag gör det
Är du bra på att laga mat? ja de tycker jag
Gillar du att dansa? yes
Hur vig är du? duger
Vilken är din favoritglass? vene
Tror du på ett liv efter döden? nja
Har du slagit någon? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? blå
Är du beroende av något? mm
Senaste låten du hörde på? fuck you
Bukar du bädda sängen? nae
Har du kysst någon under den senaste veckan? aa
Vad var det senaste du sa? puusss
Vem kramade du senast? baiie
Saknar du någon nu? ja det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Lite frågor:

1)Vad är din favoritfärg?

2)Har du någon kille på gång?

3) Vem var en senaste du kysste?

4) Tack för en bra blogg!



KramKram! :))

2010-10-27 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0