ohoj, jag har inte skrivit på ett bra tag nu!

först vill jag säga att jag inte har några pengar på mobilen så jag har inte kunnat blogga.
dom senaste dagarna har jag såklart spenderat med hannababy!!
idag va det chill som vanligt med lite film och mys. snart kommer väl iggepigge hit och myser med mig och hanna :) imorn skola sen hanna och sen får vi se vad som händer. jag funderar på praktik ist för skolan. dom har erbjudit det, men vi får se hur det blir med den saken. johannamupp sitter och kladdar i mitt matteblock, FY!
och jag vill fortfarande ha en BMW på tal om matte.. n sommar låt är på oxå, hmm..
och jag stör mig på allt och alla just nu så är ganska sur och lättretad. mamma har på sig en halloween tröja, konstig jävlar är hon. men ganska tuff. inte. ha ha ha.
seriöst så är jag skit uttråkad. men nu ska jag nog kela lite med fläskfia, hon ser ut att behöva det ;)
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


har inte visat den här jujujujuju. men nu, aa

Ni vet att ni älskar mig.

ps. mamma jag vill att du skaffar en blogg hörrö! ds.

Kommentarer
Postat av: emilia

Vad fin!

saknar dej..."/

2010-10-27 @ 15:45:03
Postat av: miranda karlsson

jag ska in och träffa en studievägledare imorgon;) ska också praktisera istället för skolan! kram :D

2010-10-28 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0