snart måste jag kolla upp min ångest. Jag ...

snart måste jag kolla upp min ångest. Jag orkar inte mer. Jag vet inte vad eller varför den kommer. Det ända jag vet är att jag måste bli av med den innan nått händer. Igår va alla så tråkiga så då blev det att festa med mamma och hennes kompisar. Kvällen vart lyckad ;) tack alla som va här! Och idag va man ju inte på topp. vi vaknade iaf av att henka satte på björnes magasin låt på högsta volym, så ingen bra start på dagen. Men vi drog på en film och sov ett tag till. Sen åkte vi och hämtade rickard och drog vidare till stan för att köpa godis och mat. Sen blev det att hyra film och nu ligger vi och tittar på den 3e filmen vi hyrde. Henka stack för nån timme sen och rickard ligger och sover tid mina fötter, eller så här han däckat av lukten haha. Får se om igge kommer hit och snackar sen vilket jag hoppas. Nu ska jag fortsatta att se den tråkiga filmen. Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: emilia

Vet hur det känns. Vet att du inte behöver mig.

Men jag finns i allafall för dej i alla lägen.

/emilia

2010-11-01 @ 12:37:20
Postat av: sessan

emilia det är klart att jag behöver dig! <3

2010-11-05 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0