Dag 1 – Presentera mig själv.

som ni vet så heter jag jonna och bor i V Harg. jag är 16 år men fyller 17 det 11 april. när jag föddes bodde mamma och pappa ihop i ett hus i mantorp med mina bröder, så jag fick flytta dig jag med. efter några få år flyttade vi till ett stort hus på landet mellan mantorp och mjölby. när bodde vi inte alls länge tillsammans, utan mamma flyttade till sthlm men en ny kille. där bodde vi väl i ca ett halv år sen flyttade vi till mantorp igen. där bodde vi väl inte så länge heller. sen flyttade vi vidare till sya. där trivdes jag jätte bra. efter ganska många år ville mamma flytta till landet igen, så vi började leta hus. vi hittade inget som va perfekt så vi flyttade till mormor så länge. men efter lite letande så hittade vi ett mysigt hus i vharg. det behövdes fixas till, men det va vad mamma ville ha. så vi flyttade dit. jag bor hos mamma på heltid för det funkar inte att jag bor hos pappa. jag beskriver mig själv som en glad tjej som skrattar åt allt.. jag har inget mellan humör, utan antingen är jag jätte glad eller så är jag jätte arg. jag vill ha en egen uppfattning om personer. jag bedömmer dom inte utan ha gett dom en chans. det sämsta med mig är att jag förlåter allt, verkligen allt! men det ska det bli ändring på. jag har inte så mycket mer att skriva nu. jag återkommer imorn med dag 2.
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0