PMS!!

idag är jag skit sur och allt går fel verkligen heeeeela tiden!!
och ett jobbigt jälva bil larm utan för blir aldrig tyst.
nu har jag bokat tid för håruppsättning iaf, skööönt! hoppas jag blir nöjd med nått på skolavslutningen..
vi ska bli rund 30-40 st på skolavslutningen. från mig kommer mamma, som alltid är med. och pappa, som ALDRIG är med. och kristoffers mamma, bara för att hon vill och jag älskar henne!!!
imorn ska skolan bada på lundby, hoppas jag har en bikini tills dess..
jag har bränt mig mellan tuttarna med, ajajaj!!
nu är jag så jävla sur och trött så nu är det nog läge att lägga sig och vakna med bra humör, eller vad tycker ni? :)    godnatt på er!
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0