packa packa packa!...

heej alla, förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. men på helgerna bor jag ju hos cassie, så då har vi annat för oss :) i fredags var det valborg och den tillbringade jag och cassie med lisa totte och myggan. det blev att grilla och lite så :) sen drog jag och cazzi och träffade ullis för att det var lååångt kvar tills hennes buss gick.
och i lördags ringde totte och väckte mig och då drog han och jag till päzzan! och sen gick jag och la mig igen och så vaknade jag kl 18.00 och kl 21.00 drog jag och cassi till tranås och hämtade lite grejer och sen åkte vi hem till henne och sjöng sing star :) vi träffade mupparna eddie och agge på tåget med ;D

idag har jag packat massa, usch så trååkigt!!!  med hela mitt rum måste vara ner plockat den här veckan, så det gäller att skynda sig nu..

juste, snyggaste killen har jag hittat med! nu ska jag sova!

Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0