om jag var din, så skulle jag aldrig tillåta dig att göra det..

jag önskar att jag kunde bestämma över dig. snälla lyssna på mig bara...



idag CYKLADE jag och jonnus till skolan, det va mer än jobbigt, kan jag lova. USCH! och imorn tror hon och mican att dom får med mig igen, men njaa, jag tvekar faktist. har så jävla ont i stjärten. skolan va bra. jag hade 2 prov, det första gick la så där, men det andra ägde jag sönder på! :D
när jonnus och jag kom hem så lagade vi mat

|
|
v






mumsigt som fan! och hemligt recept, men det har la jonnus redat avslöjat på sin blogg. idiot!

nu ska vi packa tjooohoo!
så gör vi inte det ;pPpPPPp.

Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0