läger med bästa! ♥


jäsper med min brillor ;)

kortspel i grabbarnas stuga! :)

emilia :)

hanna och kristoffer


höjd banan.

emilia, hanna, hanna, mia, jonthe, kristoffer & jeppe :):)

jeppeboii

patrik

mås

fiskarna

filckorna och pojkarnas stugor :)

patrik&jäsper

jajaja klaga inte..

emilia och hanna lagade man medans jag göttade mig i sängen ^^

pojkarna trodde att dom ägde våran stuga..

haha tuffing där!

(Y)

inte normal någon stans.

dax för klättring!







kristoffer klättrar upp!

patrikbuse!



så kan det gå.



hahaha mongosessan!

nu orkar jag inte lägga ut mer bilder. men jag har haft gryymt kul dom här dagarna.
vi klttrade och hade 5kamp och massa annat. och som vanligt är det jag som vinner 5kampen ;)
och när jag körde fotboll stukade jag stortån så jag kan inte gå på vänster foten. attans. fast läkaren säger att jag ska vänta och se hur den ser ut imorn, för igåroch idag är den sjuuuuukt svullen. jag kan inte ens ha på mig skor:P men aa vi får se. i går natt satt vi flickor i pojkarnas stuga med dom och pratade om spöken, seriöst så höll jeppe och kristoffer på att kissa på sig. haha jeppe kollade om dörren var låst 5 ggr i minuten xD sen gick vi brudar och la oss, och då självklart kommer pojkarn och kryper ner hos oss ;D men sen somnade jag och då gick emilia och grabbsen ut. på morgonen vaknar jag av att jonthe kommer och muppar sig, men jag somnade fort om. vi käka och städade stugorna. sen drog jag in till grabbarna för dom sa att jag skulle väcka jeppe, så jag la mig hos han och sa att hn skulle disk, men det funkade inte.. :P när vi packat ihop allt så bjöd lärarna på glass, mums! sen drog jag till cassie och sov en stund, sen kom mamma och nu är jag hemma. imorn är det blodomloppet, vi får se hur det blir med det. efter som att min tå lever sitt eget lilla liv.

jag vill inte sluta på strandvägen. jag har ALDRIG haft så kul på nån annan skola. jag har aldrig älskat/hatat/skrattat/bråkat och mycke mer med några andra.. ni är helt klart bäst, det är därför jag älskar er, HELA HÖGEN!! jag glömmer er aldrig, inte en chans!

Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: emilia

Så jävla härligt år detta har vart!

Håller med fullt ut på det sista du skrivet! Det kommer bli få jäkla tomt utan alla. Fyy,, kommer tjuta som en gris på avslutningen!

Älskar dej strösslet kramar din emmi<3

2010-05-27 @ 13:57:46
Postat av: emilia

Kolla in nya bloggen. inte färdig ännu.

http://behindthisshit.blogspot.com/

2010-05-27 @ 14:47:15
Postat av: jonna

orka vara på torpön och klättra i den där banan som jag med vill göra :(

2010-05-27 @ 17:56:00
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/
Postat av: mirransjö

åh, hoppas ni hade roligt! det ser roligt ut

själv satt jag hemma och hosta -.-

pusss<33

2010-05-27 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0