killar är bara bläääk!!

jag vill börja med att säga att killar SKA kastar i sopperna! usch!
första gången, visst. men andra, då kan allt bara dra åt helvete.
jag trodde att jag kunde lita på dig. jag trodde att du inte va som alla andra killar, utan speciell. men nänä, du är PRECIS som alla andra. fan asså! varför ska jag BARA falla för idioter?!
ajja nu lämnar vi det tramset! idag har jag vart i skolan, där hände det inte så mycke. och imotn är det tisdag och det betyder gymmet! :D haha nu ringde rasmus och sa att jag skulle åka till han och ta bort en spindel, men det kan du glömma, rasmus :*
nu håller jag på att städa, och det går väl så där antar jag :)
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0