Jäsper Jonas Joakim Baby Toffel Våtängsmark Bladh


här är lilla jeppe :):)
jag har lovat att jag ska blogga om honom, så nu gör jag det.
jesper eller som jag kallar honom jäsper, går i min underbara skola.
han är en skit dålig förlorare och han har kort stubin. men vi älskar honom för det!
idag så vann jag över honom på PING PONG! och då skämdes han mohaha.
han gillar rebensspjäll, bullens varmkorv, pepparkakor och socker, i määngder!
han gillar att spela finns i sjön med. men ingen vill köra med honom, för han fuskar på allt. till och med i matte spelet! :D jeppe och min matte lärare brukar spana in sexiga tjejer på youtube, medans jag lyssnar på musiken..
han har väldigt udda raggningsrepliker också, dom slutar oftast med "bitch" :)
nu tycker jag att ni fått den informationen ni behöver! :D
jäsper du vet att jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

Haha fullträff! Så söter asså! "P

Kram påre sessan

2010-05-20 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0