jag kommer sakna er sjukt mycke!

så här skrev emilia om alla på strandvägen;
Jonna- Du sprider Sån glädje. Så fort du skrattar går det inte att låta bli att le.
Du är underbara att prata med och är så förstående. Du kommer alltid vara mitt lilla strössel<3

Jonte- Du är alltid en glad prick, man kommer sakna dina skämt och dina knackningar på ryggen då man alltid vet att det är du."P Tack för denna roliga tid.

Miranda.K- Det har varit mycket skratt med dej. Det kommer vara tomt utan en harklande Miranda vid sin sida. Räkan minns du "P <3

Miranda.S- Det har verkligen vart en lycka att lära känna dej, du är underbar och vi har haft roliga stunder ihop. Rocky!! Haha minns du!?! Mitt hjärtegull för alltid!

Jeppe- Kommer sakna dina crazyutbrott och att inte höra dej sjungandes i rummet brevid. Glömmer aldrig när jag gjorde sköldpaddan på gympan, hoppas du inte fick meen för livet.Du har många roliga sidor. Det är kul att fått lära känna en sån som du! "P

Kristofer-Det finns ingen som ha en röst som du. Du gillar verkligen att prata,det kommer jag fatist att sakna. Dina "rekordförsök" har inte vart så lyckade hitills. Men det är bara att fortsätta så kanske du kommer in i ginnesrekordbok, men kanske inte på att dricka flera liter mjölk.

Hanna- Ditt glada humör, och när vi lagade mat på Torpön. Vi fick vara hemmafruar åt Jonna, det får inte hända igen ;D
jag håller verkligen med, men nu är det dig jag ska skriva om :)
Emilia - du läser av mig som ingen annan. jag spelar glad fast du ser att jag är ledsen. jag hinner inte säga klart meningen innan du vet vad jag ska säga. du är så sprallig och glad, OCH SNUSKIG! haha jag känner ingen som är snuskigare än dig! du är en underbar person och det går verkligen att snacka om allt med dig!! jag älskar dig emiliababe! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

ÅÅhhh Strösslet mitt!!!

Jag älskar dej massor!Tack så mycket det värmer att du känner så, haha blir tillomed glader fast du säger att jag är snuskig, men det är ju bara fakta!! Haha. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Lika så alla andra på Strandvägen.

Jag älskar er <3

2010-05-31 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0