helt förlorad.

idag va skolan as tråkig. imorn har jag 2 prov och efter det gymma. jag är skit trött. jag orkar snart inte mer! jag trycker ner mig själv, bara mer och mer. det är jobbigt med allt tjaffs här hemma nu, och jag vet att det är mig det är fel på. tur att pappa och camilla har varandra, dom skulle inte vara ett skit utan varran. det är inte jag som tvingar er till att jag ska bo här. det va ett förslag för att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag trodde att du skulle tycka att det skulle bli kul att få tbx sin dotter. men du värkar inte uppskatta det. det här suger. jag hatar allt just nu. fan, jag önskar att jag kunde lämna er ifred, precis som ni vill. men nu är det så att jag MÅSTE bo hos er. tro inte att jag vill det. för det är det sista jag vill. jag vet inte hur det här kommer sluta, men det jag känner på mig att det inte slutar bra...
Ni vet att ni älskar mig

Kommentarer
Postat av: mirransjö

det är inget fel på dig, verkligen inte. tro mig

jag älskar dig<3

2010-05-18 @ 13:24:33
Postat av: sessut

jag älskar dig underbara miranda! <3

2010-05-18 @ 23:15:05
Postat av: STRANDVÄGEN KOFFE

DE ÄR INGET fel på dig:O o Jag ska göra så du tänker på andra saker o nej inget sex som du trodde på bdb-_-xD

2010-05-19 @ 18:49:18
Postat av: sessan

du är galen kristoffer! :D

2010-05-19 @ 18:57:05
Postat av: emilia

Jag älskar dej jonna!

Du klarar allt! Kram din emmi<3

2010-05-20 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0