HAHA!

idag slutade jag skolan runt 11 sen aa, tja.
efter det träffade jag cassie en stund. sen åkte jag hem och lagade mat med jonna och rasse.
nu hållar vi alla på att packa :) fast idag är det fan gryyymt kul! vi hittar massa roliga grej som vi inte sett på ååår!
jonna och mina telefoner som vi köpte när vi va typ 8 :D
mina söta tjur-tofflor <3
haha sötaste jag sett!!
(Y)
söta små soffor hittade vi med! :D
hahah jag garvar sönder åt rasses min xD
men videoinlägg kommer senare ikväll! :D
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den lilla soffan får du inte slänga skulle passa denza

2010-05-06 @ 14:53:45
Postat av: sessut

jag kommer med den i helgen då! :D

2010-05-06 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0