tiden den stannar när vi rör vid varran.

ingen skola idag, skiiit!
jag hade ont som fan inatt.
imorn är der nationella prov i engelska. och eftersom att jag är bäst så kommer jag få full pott!
och jag älskart! jag funderar på att söka till fordon, fan då blir jag tuffer som barra den! :D
jag är as sugen på att åka till IKEA nu :O
juste, jag ska köpa en ljusblå BMW oxå :) den är helt underbar. precis som jag (a'
imorn är jag värd donken tycker jag! undra när cörven slutar skolan? ;P
igår började Wipeout & Ballar av stål igen. det va den bästa söndagen på lääänge!
fan vad jag saknar mirran asså :( har inte träffat dig på år typ :( men imorn då jävlaar!!
juste, jag har inga pengar på mobilen, så därför kan jag inte svara. om ni undrar asså :)
nu ska jag kolla bilar på blocket :) puussss
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: mirran

OCH JAG SAKNAR DIG! längtar till imorgon som fan, så jag får träffa dig! jag älskar dig<3

2010-03-15 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0