ZzzZzzZzz ZzZZzz!

jag och cassie tycker att vädret suger dase, så vi sover bort heela dagarna, idag har vi bara vart på donken och nu är vi hos pappa och hälsar på :) sen ska vi la hem till henne och lite så. efter det kanske vi drar ut elle nått, vem veeet :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
imorn ska vi till tranås och sova där för på måndag börjar cassie jobba, mohahahahahahaha!
vi har så jävla tråååkigt så vi vet inte vart vi ska ta vägen. och jag har inga mess heller............. fuck asså!
men nu ska jag tigga pengar av pappa, hoppas jag lyckas.. byee
Ni vet att ni älskar mig.




Kommentarer
Postat av: jonna

grr. nummer=?

2010-06-13 @ 01:09:41
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0