sommar och sol!

hej alla glada snoppar!
idag har jag vart på lundby med cassie, lollo och massa mer. det va naaajs! ont i stjärten efter att ha fått massa bollar där :( och så gjorde vi heeetaste filmerna med, dom kommer, dom kommer!!
i skolan va det slappt som vanligt. hanna, anders, patrik och kristoffer åkte och fiska. jonthe och emilia bakade mongo muffins och jag och jeppe spelade spel! :D först körde vi nått tråkigt spel, och jag vann. sen körde vi tjejspelet, och då vann han.. sen körde vi 4 i rad och då vann jag igen, så då vart han sur och sa att jag fuskade så då körde vi basket ist, och gissa vem som vann? jo, jag! :D då sa han "bög sport! sessan du fuskar helatiden!!!" och sen drog han in. som jag har skrivit förut, han ÄLSKAR att sörlora. fast han borde vara van nu, eftersom att han aldrig vinner ;) eller jo, han äger mig i tjock.. fast det heter ju 21, men det låter bättre med tjock tycker jag :):)
nu är jag superduper trött, så jag ska nog ta och ringa och säga godnatt till simon och sen ska jag sova.
imorn åker jag till mamma, det blir skön...T!
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0