Linköping nästa! Nu sitter jag och cassi...

Linköping nästa! Nu sitter jag och cassie på tåget till lkpg. Fråga mig inte varför :-/ jag vaknade av att cassie messa mig och sa att jag skulle hämta henne på jobbet om en kvart, tror hon att jag är en taxi eller? Haha. Efter det åkte vi och handla lite. Sen tåget till mjölby och nu tåget till lkpg. Ikväll vet jag inte vad som händer. Men jag ska sova i tranås inatt igen iaf, så ring elle messa om ni vill ses. Haha jag har fötterna i sätet och då kom en gubbe som inte ens jobbar på tåget och dampa på mig xD han tog en plastpåse och la under mina fötter. Jag och cassie garva sönder och då vart han helt galen xD vi åker ett galet fult tåg med om ni ville veta. Och jag bloggar från mobilen, det är därför det inte kommer upp så många bilder, men det får ni stå ut med. Det kommer, det kommer. Och jag är jävligt fucked up på killar nu med. Men det går vi inte in på just nu :) Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sängen bäddad!!inge ner natt mys med lill pysen!!!

med dina stinkade fötter skulle ja med få damp

2010-06-14 @ 19:04:50
Postat av: sessan

hahahahahah mina fötter luktar gött malin ;)

2010-06-15 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0