jag vill slå sönder allt jag kommer åt..



En saknad, en sorg, en jävla massa minnen
Det finns något innom mig som aldrig försvinner
En obeskrivlig känsla, båda kärlek och hat
Jag gjorde allting, men fick ingenting tillbaks
Nu känns det som om livet börjar gå i samma spår
Saknar livet som vi hade men jag börjar tätt förstå
Det kommer aldrig tillbaks, man måste glömma det som var
Du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var
Du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler
Men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger att jag glömt de, jo att allt är helt okej
Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig
Det var du och jag för alltid, det var bara så det skulle va
Det var bara med dej som jag kunde må bra
Men nu är det försent, jag har förlorat allt det bra
Det enda jag har kvar är tomma ord du sa.


Kommentarer
Postat av: jonna

ta det lugnt :( <3 älskar dig.

2010-06-20 @ 21:28:27
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0