jag glömmer er aldrig!

förlåt för att jag inte vart så aktiv på ett tag, men nu är det ju sommarlov, och jag försöker att inte vara hemma i onödan. jag har hunnit med mycke dom senaste dagarna. jag slutade skolan i tisdags, efter det åt jag cassie mamma mormor emil rasmus suss och kristoffer på resturang. det va trevligt. dom andra dagarna har jag sovit på dagarna och vart vaken på nätterna. och så blir det inatt med. snart börjar cassie jobba, så då vet jag inte hur jag ska klara mig när hon inte sover bredvid mig :$ jag får helt enkelt byta ut henne mot någon annan ;D nu sitter jag och jonnus i min säng och väntar på käääk :D
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0