Idag har jag och cassie som sagt vart i li...

Idag har jag och cassie som sagt vart i linköping. En skit konstig kille kom fram till oss och ville bjuda på cigg. Han:jag har blivit utmanad av min bror att ge cigg till 40 olika brudar, så får jag en limpa av honom. Vi: eh, nae det är bra Hahaha. Han: inte? Nehe okejokej, ha det bra. Och sen gick han. *ASG* Jag till cassie: jag vet vem han är, han heter simon och han har ingen bror, jag umgicks med hans syster när jag va mindre. Cassie: men varför röker han inte upp ciggen och sen säger att han gett bort dom till massa tjejer? Haha nog om det. Nu ligger jag i sängen med cassie, hon sover sen år tbx. Jag och thimmie har vart uppe och tittat på skräck och nått barnprogram, as kul va det:) efter sista filmen sa jag till thimmie att vi skulle lägga oss för jag va skit trött. Men det va ändå han som somnade efter 2sek, så nu ligger jag här i min ensamhet. Juste, imorn åker jag hem. Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0