Hej alla läsare! Nu sitter jag och caz i ...

Hej alla läsare! Nu sitter jag och caz i hennes lägenhet och käkar gorby's, fett najs :) nu är midsommaren planerad oxå :) ska bli kul! Hoppas jag blir frisk tills dess. Det blir bara värre och värre nu. Om en stund drar vi nog och badar. Sen åker vi till tranås igen vi sover där oxå :) idag har vi inte gjort så mycke mer än att solat. Imorn är det söndag så då ska vi la bara slappa antar jag. Igår va vi i lkpg och titta på salle och c.o, det va najs :) på måndag börjar cassie jobba igen, fan! Men nu ska jag inte klaga, för jag kan ju glassa i solen då, om det nu är nån sol då.. Nu orkar jag inte skriva mer. Men ni ska få massa söta bilder från dagarna som vart, jag lovar! :) ha det så bra sålänge! Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0