- det enda som jag tänker på är dig kropp emot min. vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varran.
idag fick vi våra tröjor i skolan, det kommer bilder på dom. jag, emilia, mirandorna & hanna ska sjunga på skolavslutningen som är om en vecka!!! vi har badat på lundby idag med, det va gött. och imorn ska vi spela fotbolls-golf, det blir nog kuligt! :D nu tjatar nina på mig som fan. hon vill att jag ska hämta henne för att hon är så jävla slö, men det kan hon glömma mohahaha! nu ska jag testa lägga in bilderna från kameran med, men den är ju så jävla cp så det funkar aldrig.. jaja snart ska jag laga mat, sen drar jag till cassibaby! <3

Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: emilia

Måste fan provöva ihop asså!

2010-06-02 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0