Baby♥

jag har så jävla tråkigt och jag bara väntar och väntar på att jag ska få 3 mess från halebop där det står att jag har fått pengar på mobilen och fått gratis sms. det skulle sitta finfint en sån här dag! usch så tråkigt väder! trött är jag med, fast ja har sovit hela dagen! jag vet inte vad som händer ikväll, så jag drar väl till tranås eller nått, men inte säkert :P hoppas cassie vaknar snart, så hon kan ringa mig. fryser gör jag med! och så vill jag testa blogga från mobilen, men då måsta ju mamma fylla på den, så känn dig tvingad :):):):):):):):)
nä nu ska jag tjata lite till på mamma, sen cyklar jag ner till caz ;)
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: emilia

Är det inte maghåret som visningsbild?

Haha..

Saknar dej gumman! Kram<3

2010-06-12 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0