shopping!

helluu! idag shoppade jag mamma och mormor i värmen!!
kommer knappt ihåg vad, men kan skriva det jag minns.
  • två par skor.
  • en skjortsdress.
  • ett linne.
  • en tshirt.
  • två klänningar.
  • en vanlig långärmad.
  • en lång munktröja.
  • ett par skjorts.
  • massa armband.
  • ett naglack (check me out).
  • 3 par trosor.
  • 4 tunikor.
så, tror att jag fick med allt?
najs va det! :)
nu sitter jag i tranås och har precis käkat flötig pizza. :)
malin dränkte mig i vatten oxå. så nu har jag suttit med vatten i örat ett tag...
sen där det av mot mjölby. och så ska vi nog bada nakna. eftersom att det är så varmt. eller innan det ska vi se nått sex program :) och ikväll ska vi se drag me to hell, fan vad jag läääängtar!! :D
på onsdag ska vi till liseberg, hoppas anton och demir hänkar oxå!
här får ni en bild på min söta tröja!
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: emin

bokstavligt nakna eller ? :D varmt är det ni badar då

2010-07-14 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0