urininfektion.





jag har ju anat att jag har haft urininfektion i några dagar nu, men idag åkte jag till doktorn och fick det skrivet på ett papper. så nu har jag fått penselin och det känns underbart, eftersom att det bara blir vääärre och vääärree. så nu får vi hoppas att det blir bra om några dagar :). idag har jag inte träffat mirran, och det känns fruktansvärt :(. men henne får jag se till att träffa imorn iaf :). nu sitter jag stoffe tobbe suss & tony och tittar på film, kommer inte ihåg vad den heter men det värkar bra iaf! :D
runt 22.00 åker jag och stoffe hem till mig och är hundvakt och myser med en film :).
igår va jag hos mirran, och vi kollade på filmen som jag mamma och stoffe såg dagen innan. även fast jag sagt att jag aldrig med skulle se den. men men slutet vågade jag inte se iaf! kristoffer sa att jag hade vart cp när jag sov, att jag hade gjort massa grejer och skit, jag vart as rädd när han sa det, jag trode att det va en demon i mig, för det lät så när han berättade hur jag holl på. jag är skit rädd :(.
mirran, jag älskar diiiiiiiiiig!


Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej hjärtat!

Bra att du gick till doktorn tillslut.

Hoppas det släpper snart.

Saknar dej! Ses snart. Kramar emmi<3



P.s

Vacker bild!

D.s

2010-01-06 @ 11:11:15
Postat av: mirrutochsessut

och jag älskar dig gumman!

2010-01-07 @ 16:59:36
Postat av: julia

hahaha fyfan!

livet var då jävligt underbart <3

2010-01-09 @ 01:01:45
URL: http://juliajohansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0