städdag!



usch städdag och det är inte roligt :( men men det måste ju göras :)
imorn spelar stoffes band i motala, så jag ska dit och kolla.
på kvällen ska jag baka tårta och på lördagen ska vi ha kalas hemma för mamma och stoffe.
och sen på kvällen så drar jag och stoffe till hans farbror för han fyller 60 år! :D
grattis till alla som har fyllt och fyller! (Y)
idag va jag jonthe och patrik och pimpla och det va grymt kul faktist!
jag åkte på röven ner för hela skogssjöns trappan! och det va as kul faaaktist och slappt..
men jag har ju en förmåga att ALLTID halka i trappor. och det gör jag faktist varenda dag och då överdriver jag faktist inte. så man gör ju det bästa av situationen!
nu sitter jag och väntar på rasse och stoffe för dom är och köper pizza och det ska bli aasss gött för jag är mega hungrig! emilia och mirran va i skolan idag förresten! det va najs! :D imorn är det idrott, åååhh jag längtar!!!


                                                   Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: emilia

Puss gumms!<3

2010-01-22 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0