mirris kisskiss

hellooo!
va ett tag sen, men jag har roligare saker än att sitta framför datorn hela dagarna!
nu är det nytt år och allt, och all tid jag har tillbringar jag till mirran <3
lite av sommarlovet är redan planerat, så nu hoppas vi på att vi följer planerna. :)
aa och så har vi ju mario oxå.. det går väl som det går, vi har fastnat på den allra allra sista bossen, och det suger :(
nyårsafton va den bästa i hela mitt liv! jag tillbringa den med underbart folk, miranda sjösten, kristoffer hågård, robert nilsson, tobbe barraza & andy andersson. vi hade skit kul! igår kväll så kollade jag, stoffe och mamma på skräck film "paranormal aktivity" fyfan är det ända jag kan säga om den! så inatt blev det väääldigt svårt att sova. jag sov med mamma i mammas säng, och sen efter en stund så kom kristoffer och la sig där oxå, men det blev för varmt då så han gick tbx tilll sofan. nu dricker jag lakrits te igen, och väntar på att mamma och stoffe ska vakna :) ikväll ska jag va med mirris om jag inte har sagt det? :) och så får vi hoppas att stoffe ska ha ett lan innan skolan börjar igen! :)


Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej gumman!Hoppas du haft en bra jul o ett bra nyår!

Saknar dej! Snart är lovet slut. Fort går det.

Varma kramar från emmi<3

2010-01-04 @ 15:08:49
Postat av: mirrispirrisfirristirrislirriskirrisbirrisdirriszzZZzzzirris

BÄSTA NYÅR MED UNDERBART FOLK

och planerna till sommaren kommer bli bäst.

vi är bäst

och sista bossen KOMMER vi att klara innan skolan.

och jag ska till syster ikväll, kommer sakna dig

vi måste ses imorgon, kanske ge mario ett försök?

och vi får tjata till oss ett lan hos kristoffer.heh

och du är underbar gumman

och jag älskar dig<3

2010-01-05 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0