Mirranbusmus

igår va jag hos mirris och körde mario, förvånade? alla har väl hört att det finns gröna hästar eller? det är klart!
men det hade inte Lina, haha :D och vi hade damp som vanligt! (Y)
sen kom stoffe och hämtade mig och så drog vi till mantorp och träffa fölk, och då träffade jag så kallade "nya killen" och gissa vart han va? japp, på gårn.. :P
sen åkte vi till mobban parkeringen och slira lite, och sen hämtade vi ricco emil och boman och så bar vi av mot donken. och sen slira vi igen och emil och ricco va ju så fulla så dom trode att vi skulle dö och grejer :D
sen stack jag och stoffe hem till mig och sov :) å nu sitter jag här och har precis käkat frulle ;D
jag saknar mirran :(((!! får väl se vad som händer idag :P nu ska jag kolla på tv.

Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0