Quicksort

hej! jag har inte vart på humör dom senaste dagarna, just därför jag inte bloggat nått.
dom senaste dagarna har jag vart med fellan och lollo. min vovve har vart hos fellan med. i onsdags? så åkte jag och fellan till hästholmen till mogges lägenhet :) vi va ute med ivan och johanna. sen sov jag hos robin. det va en sjukt rolig dag! det behövde jag! igår hände lite saker, så jag får inte bli lämnad ensam. jag hatar det! imorn ska jag jobba, och sen måste jag hem :( och på måndag blir det ju skolan, och efter den drar jag väl till fellan. kanske träffas alex en stund med! :) men nu är jag fan as trött, så ska väl sätta på en film :)
gör allt ni kan, ni lever bara en gång!

Ni vet att ni älskar mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld?

2010-02-28 @ 23:27:46
Postat av: emilia

Hej gumman!

Finns för dej, det vet du.

Puss jag älskar dej<3

2010-03-02 @ 15:00:11
Postat av: sessan

aa jag är oskuld!

2010-03-07 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0