mjauuu

slänger upp en gammal bild bara för att jag har lust.
jag vill  blogga om nått speciellt, nått som fångar läsare. nått intressant.
HJÄLP MIG!
jag har faktist städat mitt rum idag, eller jag plockade upp lite kläder från golvet ^^
haha jag har aldrig längtat så här mycke efter kolmården, sen jag va 3 år fan!
sist jag va där va när boxer robert bjöd på familje resa. då va jag där med pappa camilla rasse jonna och nina.
det va grymt kul! och nina vart kär i alla delfiner. jag tror att hon köpte ett gossedjur med?
men coolast är ju ändå bamseland eller? dit ska jag flytta när jag blir as stor!
ikväll ska jag sova hos min ängel! har inte sovit med han på 4 nätter, känns sjukt :(
jag ska träffa felllis och carro ikväll med!
nu ska jag duscha. haaaaj!
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: miranda karlsson

Din blogg är intressant, keep it up !:)

2010-03-02 @ 15:31:06
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0