migrän.

eftersom att allt händer på en och samma gång nu så har jag fått migrän.
jag ville verkligen till skolan idag, men självklart så vaknade jag med mensvärk och migrän. skit.
imorn är det prov, och vi får se hur det går. som jag mår nu så känns allt misslyckat och åt helvete!
miranda sjösten är så jävla bäst och utan henne hade jag gett upp allt.
jag sitter hemma nu och saknar miranda och kristoffer som bara fan! men miranda träffar jag ju i skolan imorn, men kristoffer vet jag inte när jag träffar igen.. nu orkar jag inte skriva mer. jag önskar att han kommer till mig ikväll, får se vad som händer.
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig gumman. vi klarar oss igenom det tsm<3

2010-02-08 @ 20:10:25
Postat av: mirran

glömde skriva namn på det förra

2010-02-08 @ 20:11:10
Postat av: sessan

jag förstod att det va du :)(L)

2010-02-10 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0