horunge

miranda karlsson är största fittan jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och du började hela skiten jonna

de va du som började me att hålla på om mig och hanna?ärdu 4 år eller?

är man med i leken,får man leken tåla

puss

2010-02-06 @ 14:41:37
Postat av: Anonym

hållkäften fitt jävel. jag leker inte, så du är väl 4år? gå och knulla runt som du brukar och sluta mytta runt. har hanna smittat av sig med det eller? aa tänkte väl det. punda ihjäl dig ist för att förstöra mellan mig och kristoffer. du är så jävla dum i huvet cepejävel!

2010-02-06 @ 14:45:12
Postat av: Anonym

ditt egna fel sessan du började:)

2010-02-06 @ 14:45:36
Postat av: Anonym

du förstör mellan mig&hanna så?:P

2010-02-06 @ 14:47:29
Postat av: Anonym

det gör jag väl inte alls? jag frågade om det inte va du som hatade henne, för det gjorde du ju, eftersom att jag inte snackar med dig så kan ju inte jag veta att ni älskar varandra på riktigt?

och bara för att jag fråga en jävla fråga så drar du in kristoffer och sitter och myttar för honom så att han ska lämna mig?? det är ju jävligt moget

2010-02-07 @ 18:19:49
Postat av: Anonym

glömt att du håller på och frågar om jag & hanna har haft sex också? och det meningen var inte att göra så kristoffer skulle lämna dig heller jonna.dessutom var det faktiskt inte någon lögn, kanske skulle skippa och berätta det bara helt enkelt,både du&jag vet om att jag pratar sanning. Men förlåt. och det har jag redan sagt,

2010-02-11 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0