kaaaaaalt!

idag har jag på mig min fina blåa mys dress för vi är ute hos kotte, mamma jag och henka. vi har mys lan här ute i ingenstans, så internet funkar knappt. nu är det bara jag och kotte vakna. mamma ligger där uppe och sover, henka ligger bredvid mig och sover, kotte spelar poker och jag bloggar haha. juste, det där med "dagarna" gick år helvete, för jag sitter knappt vid datorn längre. bloggar nästan bara från mobilen. men ni får tipsa mig om grejer ni vill att jag ska skriva om och lite så. nu ska jag spela spel på Facebook och sen sova. jag hörde att det skulle bli snö kaos. attans!! :(
nattinatti. Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta typ lite om dig själv, om Familj vänner kärlek osåvidare. Bara några förslag!!

2010-12-16 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0