Dan' före dopparedan'. Jag har knappt sovi...

Dan' före dopparedan'. Jag har knappt sovit nått inatt. Vet inte direkt varför. Eller det är väl för att jag är stressad. Idag ska jag slå in julklappar sen åka och byta min julklänning, sen vidare till mormor och fixa lite där. Efter det tar jag tåget till Tranås där Emma väntar på mig. Vi ska shoppa lite :) när vi är klara där så åker jag vidare till Mjölby där jag ska leka med min syster och Johanna. Sen åkerjag vidare till mormor och sover. Och så här ser min julafton ut, jag vaknar hos mormor. Jag fixar mig och hjälper henne med det hon behöver hjälp med. Sen kommer mamma Emil rasse och min morbror till mormor. Då käkar vi och allt det man gör på jul. När vi är klara så åker jag till suss, för hon fyller ju år. Där väntar Johanna med. När jag har tröttnat på dom haha så åker jag till pappa och sover där. Jonna och Nina är ju där med. Jippi! Ska bli kul att träffa dom igen. Har längtat ihjäl mig! Men vi hörs senare. Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0