Dag 2 – Mina föräldrar.

min mamma är 41 år och har tre barn. alla barnen har hon med min pappa. dom skilde sig när jag var omkring 4 år.
jag tycker att min mamma är den bästa personen på hela jorden. hon är min förebild. jag vill vara precis som henne. hon är mjuk och varm. hon är snäll och omtänksam, och hon har humor. hon är som min bästa vän. jag kan säga allt till henne. hon är en av få jag litar på. enda sen jag var liten bebis, har jag vart väldigt mammig, och det tror jag att jag kommer vara hela livet ut. du kommer förbli den bästa mamman och vännen på jorden.
jag älskar dig så otroligt mycke mamma. lämna mig aldrig!
jag hittade tyvärr ingen ny bild, men jag tycker att hon är lika fin för det <3
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0