nån får gärna fixa min blogg!

djur är kul.
idag är jag inte på humör, så orkar inte skriva så mycke. åkte till mormor och käkade direkt när jag vaknade. mysigt. efter det åkte jag rasse och mamma till lkpg och köpte golv. sen åkte jag till cassiehun. men hon åkte nästan direkt till tranås, men jag va så jävla trött så jag va kvar hos henne och sov så länge. när hon kom tillbaka efter 2 timmar så åkte vi till hemmakväll och köpte glass :) egentligen skulle jag stannat hos henne och tittat på sex and the city 2, men jag va för trött så jag åkte hem. nu sitter jag och rasse och tittar på kenny starfighter ;D IGEN! haha skön som fan är den! imorn ska jag titta när cassie klipper sig. sen får vi väl se vad som händer. på onsdag är det skge marken med ju. jag vill köpa robbans mobiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag älskar dig som aldrig förr.
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0