jag älskar dig över hela mitt hjärta.

jag tycker om dig killen, och du vet säkert det. för varje dag som går så älskar jag dig mer. alla gånger jag är ensam så tänker jag på dig. jag önskar mig nummer ett att du ska vara nära mig. jag vet att det är svårt och att jag inte är din prinsessa. men jag säger att du är fin och det räcker att du finns. men vad som än händer kommer jag alltid finnas där. jag kommer aldrig släppa känslan. kommer alltid vara kär. det killen är så vacker och perfekt. när jag såg dig första gången så viste jag det direkt, det är du och jag förevigt, men det slutade inte så. det slutade med att låta dig gå. det var en svår situation och låta drömmarna krossas. och allting som hänt. allt va på låtsas. men livet lever vidare utan dig vid min sida.
men livet är en plåga som jag låter mig lida.  du är en underbar person, kan inte sluta tänka och inte sluta glo. älskar dig till döden, ta mitt liv ifrån mig. det blir aldrig vi. och ja, jag kan förstå dig. du är den ända jag tänker på när jag går ut varje dag. jag har aldrig träffat nån som är lik den du är. så unik och speciell. du är allt som jag vill ha. snälla tro på vad jag säger. du är den ända jag vill ha av landets alla killar. jag kanske inte är den rätta för dig, men allt som jag vill är att alltid få vara nära dig.  du är bäst, min ängel.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-08-24 @ 11:28:03
URL: http://ceciliav.se
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-08-24 @ 11:36:45
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0