du är den bästa killen på hela jorden.

det finns ingen, ingen på hela jorden som älskar dig mer än vad jag gör. jag kommer nog aldrig att sluta älska dig. det känns inte som så iaf. jag har aldrig träffat någon som du. jag borde hata dig, men jag kan inte. för du va det absolut bästa som hänt mig. det finns ingen som kan ta din plats eller som kan få mig att glömma det vi hade. jag tror nog att alla redan vet vem jag skriver om, så jag behöver inte nämna något namn. jag vill bara säga att jag försöker att hata dig. men hur mycke jag än vill och försöker så går det inte. varje gång du tittar på mig, varje gång du rör mig skiner jag som en sol. jag tänker tillbaka varje dag. och undrar vad jag kunde ändrat på, vad jag kunde gjort på ett annat sätt så det inte hade behövt bli så här. jag kämpar mig igenom varge dag. det är ett hårt jobb. men jag kommer framåt, eller det känns så iaf. men nu känns det som om jag drar mig tillbaka till det svarta hålet igen. fan, FAN! jag vet inte vad jag vill få ut av det här. men nu vet du iaf.
I miss us.

Ni vet att ni älskar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0