intressant jao

Sexlista

Är du oskuld? - nope

Någon gång haft sex med samma kön? - Haha hell no

När hade du sex senast? - tisdags

Vem hade du sex med senast? – simme

Kollat porrfilm? - Ja

När blev du av med din oskuld? - 13-14år

Haft gruppsex? - Hahaha.. näe.

Haft sex på öppen plats? – Yep

Drömt sexdrömmar? – HAHAHA ja

Sugit av någon? - Ja

Slickat någon? – nej

Ångrat att du haft sex med någon? - Ja

Hur många oskulder har du tagit? - Ingen aning 3 tror jag

Har/haft kk? - mjo

Haft sex med någon annans pojkvän?- nae

Tänkt på någon annan när du haft sex?- Hmm.. tror de

Haft sex med någon kompis bror / syster? - Ja

Somnat under sex? - Nej?

Haft sex när det är andra i rummet? – Jaaa xD

Varit med någon som är lika gammal? - ja

Varit med någon som är över 18+ år? - ja

Varit med någon som är yngre än dig själv? - Nej absolut inte

Gjort sönder något när du haft sex? – Vet inte? xD

Blivit påkommen under sex? – Jaaaa


Haft sex:

I en bil? - Ja

I snön? - ja

På offentlig toalett? – Ja 

I duschen? - Ja

I badkar? - ja

På badrumsgolv? - Ja 

I sjö/hav/pool? - ja

I någons förälders säng? - Jaa

På stranden? - nej

I någon annans säng? - Ja såklart

I din egen säng? – yep

På ett köksbord? - Ja haha

I en soffa? - ja

På en stol? - Ja

I en garderob? - HAHA neje

På en sovrumsgolv? - Jaaa

På ett köksgolv? - nae tror inte det

I gräset? - Ja

I en rabatt? - nej

Var det pinsamma frågor? - Haha nej, jag skäms inte


 Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du skriva det här öppet? inte underligt att du får rykte som hora

2010-04-20 @ 21:58:09
Postat av: sessan

står det att jag säljer sex eller? :)

oj vilket horrykte jag har :)

slicka upp det om det inte passar ;) kyss

2010-04-27 @ 20:47:24
Postat av: Urfbert

Vad räknas som offentlig plats? O_o

2010-05-03 @ 21:06:04
Postat av: Urfbert

Vet inte om det jag skrev kom fram men ;o

Men vad räknas som öppen plats?

2010-05-03 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0