is hard to say..

jonna väckte mig idag och sa att jag skulle cykla och hämta henne i mantorp, GLÖM! :D
tidig frukost och sen drog vi till tippen, haha!
nu ligger jag och nina i min STORA säng med våra datorer och lyssnar på musik.
men jonnus får inte veta att vi är inne på spotify, för då dampar hon sönder :)
imorn kommer min saknade mamma och hämtar mig, jag har inte träffat henne på år känns det som :O:(
sen drar mammut och jag och handlar och sen bär jag av mot cazzy och sen drar hon och jag till kristoffers mamma och så åker vi med henne till motala och kollar när hagge spelar. eller aa Quicksort. efter det drar vi till mjölby igen. min älskade TINTINBABY kommer till mjölby imron med, du är grymt saknar gumman!
nina ligger i min säng och äcklar sig med sitt vidriga labello, hur ligger och suger på det haha :P
äckel unge!  nu ska jag busa lite med ninut, och sen ska jag fan cykla tycker jag! :D
Ni vet att ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0