grattis jonathan!

I fredags fyllde den här grabben 20 år!



grattis jonte!!!

i fredags var det grillfest i manorp. ruuligt!
i lördags vaknar jag hos cassi och märker att jag har ett sugmärke på halsen, oopps!
cassie och jag fixade oss sen drog vi till nkpg och jag skämde ut mig iför Eric Saade, så det ska vi inte tala om..
och jag är heeeelt lost i en som heter sebbe som kör seeexig cross!
i söndags åkte jag och jonnus till nkpg och raggade på sebbe & frog! :D bilder kommer kan jag loooova!
i måndags var jag cp i skolan så jag gick hem för alla var totalt dumma i huvet!!!
och idag har jag och cassi vart på JB. vi såg en och annan liten snygging, men lååångt ifrån sebbe!!!!!
men nu ska jag och rasse göra köttfärssås. mums!

jag känner mig fortfarande tom när du inte finns hos mig.

Ni vet att ni älskar mig.
men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0