äckligt patetiskt!

jag vaknade av panik kl 05.00 för att jag kom på att vi hade nationella prov i matte idag. gick åt helvete tror jag. jag greps av panik och skyndade på som fan för att få min älskade mobil. men den fick jag ju inte. så jag gick och la mig och sov. och efter en timme kommer läraren och säger att både jag och jonthe hade somnat men att han tyckte att det va lika bra att vi fick sova.

efter skolan åkte jag till tranås med min älskade underbara cazzi!♥
nu sitter jag hemma och allt är skit. vill bara bort här ifrån. orkar inte bo någonstans längre.
men nu ska jag inte deppa ner er bara för att allt suger.
och jag får ju inte glömma att peppa inför grillfesten imorn!!! :D WOOOOOHOOOO

Ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0