vad skulle jag göra utan dig?

Tack underbaraste Miranda för att du är så jävla underbar och fixar till min blogg!
idag har jag inte gjort ett skit mer än att vart med kristoffer en stund,sen tittat på tv och sen suttit vid datorn.
ikväll händer inte ett skit, men jag tycker att ni ska höra av er om ni vill hitta på nått! :D
idag har jag fan saknar miranda otroligt mycke, men hon sa att vi skulle dö..
men det gör väl alla nångång :D
ae, nu ska jag käka min macka, för tony säger att det blir kall annars, men aa den har ju vart det hela tiden..
aa det är inte bara jag som är konstig eller?
haha nu får jag fan sluta skriva!
puussstjaa!

m i r a n d a <3

Kommentarer
Postat av: miranda

jag älskar dig mest på jorden,

och vrs det är inga problem världens bästa brud i vääärlden<3

2009-06-21 @ 22:26:09
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0