kom hem!!!!!!!!!<3


idag gick jag upp vid 7 för att kristoffer skulle åka till gbg.
så jag pussa han hejdå, och sen drog jag hem till honom och sov en stund, sen blev det dax att åka till tandläkaren, och laga mitt första hål. ushc, läskigt!
tandläkaren tyckte att jag va fin, och fråga om jag skulle på kalas och jag bah, men äru B-Ä-N-G ELLER?
haha ne då, men hon tyckte att jag va fin, men vem tycker inte? janne kanske, aha okej tja!
sen drog jag hem och käka, sen åt, sen ut och leka med mirrebaby och lisafisa :D
vi drog till lundby, och sen drog vi te donken, och sen skjutsa vi hem dom, oah så drog jag, suss, tony och helena till vadstena och kolla läget, och nu är vi hemma och fiikar :).
det är jävligt jobbit att vara utan kristoffer ska ni veta!
jag vill bara att han ska vara här hos mig.
KRISTOFFER JAG LÄMNAR DIG ALDRIG, ÄLSKLIING!
KOOOOOM HEEEEEEM!! :''''''''( <33

Kommentarer
Postat av: erica

visst suger det :((

2009-06-26 @ 21:55:09
Postat av: mirandaa.

älskar dig <333333333333

2009-06-27 @ 15:18:50
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0