jag vill inte förlora dig...

fan nu vet jag inte vad jag ska göra längre..
jag trodde att det va du och jag, men nu börjar jag tveka.
jag älskar dig så jävla mycke ska du veta!
du är den bästa&underbaraste kompisen jag någonsin har haft.
men du verkar inte uppskatta mig längre..
är vi för lika? eller vad är det som gör att vi glider isär?
fan, jag vill inte mista dig gumman, FÖRSTÅ DET!! :'(
vad ska jag göra för att allt ska bli bra? :/
jag kan knappt prata med dig innan jag blir ledsen.
det här är början på nått dåligt, om vi inte räddar det NUU!

jag älskar dig ska du veta!
och du vet precis vem det är. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

:/

2010-02-28 @ 14:06:07
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0